Milkmaid of the Milky Way
Beleef een verhaalgedreven puzzelgame zoals je die nooit eerder hebt beleefd! In deze wereldwijd door zowel pers als publiek bejubelde game, speel je als het melkmeisje Ruth dat alleen leeft in een afgelegen boerderij in een verre fjord. Maar dan verschijnt er op een dag een ruimteschip om Ruths leven op z'n kop te zetten. Zo begint een missie die haar leven voorgoed zal veranderen.
Milkmaid geeft een moderne draai aan point'n'click adventures, een populaire genre uit de jaren 90. Kraak puzzels, verken intrigerende omgevingen en beleef een aangrijpend verhaal met verrassende wendingen.