Millie & Molly is een retro-achtige puzzelplatform-game die je hersens flink aan het werk zet. Kun jij onze onverschrokken heldinnen door 100 themalevels loodsen en de boze monsters op hun pad verslaan?
De retro-achtige graphics en muziek, plus de vijf unieke zonethema's, maken van Millie & Molly een avontuur als geen ander.