Welkom in de wereld van Mimi!
In Mimi the Cat: New Friends ga je op een betoverende reis met Mimi, een schattige kat die van puzzels en nieuwe vrienden maken houdt. Jouw missie is om Mimi te helpen door verschillende leuke en uitdagende levels te navigeren, door dozen te verplaatsen, op te stapelen en te klimmen om nieuwe vrienden en gezellige plekken te bereiken.
Leid Mimi door 50 boeiende levels, elk met nieuwe verrassingen en uitdagingen. Gebruik je strategische denkvermogen om de dozen perfect te plaatsen, zodat Mimi verder kan en nieuwe vrienden kan ontmoeten. Het is een heerlijke mix van puzzels oplossen en verkennen!
Met eenvoudige tik- en veegbediening is Mimi the Cat: New Friends toegankelijk en leuk voor spelers van alle leeftijden. Of je nu dozen verplaatst, erop klimt of nadenkt over hoe je ze moet stapelen, de intuïtieve bediening maakt het gemakkelijk om Mimi te helpen.
Neem de tijd om elke puzzel in je eigen tempo op te lossen. In de wereld van Mimi is er geen haast, alleen het plezier van puzzels oplossen en Mimi helpen nieuwe vrienden te maken. Het is het perfecte spel om te ontspannen en te genieten van een vredige ervaring.
Elk level in Mimi the Cat: New Friends biedt een nieuwe uitdaging en een kans om iets bijzonders te ontdekken. Met een verscheidenheid aan puzzels en schattige omgevingen biedt dit spel eindeloos plezier en hartverwarmende momenten. Doe mee met Mimi en haar nieuwe vrienden in dit betoverende puzzelavontuur!