Mimi the cat: Mimi's Scratcher
In Mimi the Cat: Mimi's Scratcher gaan spelers samen met Mimi op zoek naar haar geliefde krabpaal. Het spel is een op puzzels gebaseerd avontuur waarin spelers worden uitgedaagd om dozen te stapelen en over verschillende platforms te navigeren om Mimi te helpen haar doel te bereiken.
Naarmate spelers verder komen in het spel, komen ze een aantal uitdagingen en obstakels tegen, waaronder moeilijke sprongen, lastige dozen en complexe stapelpuzzels. Maar met wat zorgvuldige planning en een beetje strategisch denken kunnen spelers Mimi helpen deze uitdagingen te overwinnen en haar krabpaal te bereiken.