Minesweeper Genius
"Minesweeper Genius, geïnspireerd door de klassieke computergame uit onze jeugd, net als sudoku’s en picross, is een hersenkraker die je brein en je logisch denkvermogen op de proef stelt.
Help Aristotle het mijnenveld leeg te vegen om zijn geheugen terug te krijgen en te ontsnappen aan de wetenschappelijke experimenten van de aliens door te achterhalen waar de bommen zich bevinden.