Mini Motorways
Mini Motorways, van de makers van Mini Metro, is een game over het tekenen van wegen die de motor vormen achter de groei van een stad. Bouw weg voor weg een wegennet op en creëer een bruisende metropool. Herontwerp je stad om het verkeer door te laten stromen en blijf aan de veranderende eisen voldoen. Hoelang kun jij de wereldsteden in beweging houden?