Na een grote tegenslag is Seolhwa Cha uiteindelijk een snack shop gaan runnen.
Seolhwa heeft echter geen tijd om bij de pakken neer te gaan zitten, omdat hij op zolder een... portaal heeft gevonden?
Kies je eigen marketingstrategie om het meest bloeiende bedrijf in de buurt te creëren!