Parijs, 1900. Tijdens de wereldtentoonstelling ontvoert een onbekende kracht de knapste koppen van de eeuw. En met welk luguber doel? Stap in de schoenen van Emily Patterson, de dochter van een van de gevangen wetenschappers, om je eigen onderzoek uit te voeren. Volg het spoor van de kidnapper en dwarsboom zijn kwade plannen voordat het lot van de wereld wordt bezegeld.