Succes is op elke hoek
Help uw kind (of uzelf) naast schattige dieren logische vaardigheden te ontwikkelen. Neem de tijd en kijk rond op de kaart voor de beste routes. Denk goed na over alle mogelijkheden. Herinneren! Zwaartekracht is geen probleem als je de juiste mindset hebt.
Bekijk meer dan 10 ontgrendelbare personages om je te vergezellen. Je kunt een woeste haai, een boze stier, een machtige neushoorn of een pluizige panda worden.
Ervaar alle unieke werelden naast Mojito. Reis door een elegante tuin, een woestijnoase, een actieve vulkaan, een ijsberg of zelfs een magisch bos. Mocht dat laatste je niet bevallen, dan kun je je ook vermaken in een gewoon bos.