GEEN DOORSNEE PINBALLGAME
Momonga is een unieke pinballgame waarin je door verschillende werelden stuitert. Onderweg vorm je een team met vrienden om vijanden te verslaan en eindbaasgevechten te winnen. Een kleine vliegende eekhoorn gaat de krachten van het kwaad te lijf. Ga met Momo, Panda en Fry op avontuur om de momonga's te redden uit de klauwen van de kwaadaardige uilen.
Beleef samen met Momo een episch avontuur om zijn stam te redden. Op een zekere dag legden de kwaadaardige uilen het momonga-dorp in de as. Ze namen de momonga-stam gevangen en verdwenen. Slechts één momonga kon ontsnappen: de jonge Momo overleefde de aanval ternauwernood en werd voor dood achtergelaten. Na de aanval werd Momo door een panda gevonden aan de rand van het dorp. Hij had een litteken vanaf de bovenkant van zijn hoofd tot het puntje van zijn staart. De panda bracht hem naar zijn heiligdom om zijn wonden te helen.
Hier begint het verhaal. Help Momo de uilen te verslaan en zijn stam te bevrijden. Alleen een kleine vliegende eekhoorn kan de krachten van het kwaad te lijf gaan.