Ver weg, verloren in een andere dimensie, bestaat een wereld waarin dromen van mensen tot leven komen. In dit droomland wonen Trekkie en haar vrienden, veilig voor de monsters die in de donkere nachtmerriewereld wonen.
Maar zelfs alle angst die in de mensenwereld heerst is niet genoeg voor de nachtmerriemonsters, die de dromen uit Trekkie's wereld stelen en verstoppen om ze in nachtmerries te veranderen. Help Trekkie om hun dromen te vinden voordat het te laat is!