Monster Slayers is ruig RPG-avontuur waarin je je eigen set kunt samenstellen met een op kaarten gebaseerd gevechtssysteem.
Maak een held en meld je aan bij het Monster Slayers-gilde. Kies je pad door de Northern Valley tijdens je missie om de Harbinger te verslaan en een ware Monster Slayer te worden.