Moonglow Bay
Moonglow Bay is een rustige vis- en levenssim-RPG met een emotioneel geladen verhaal dat zich in een pittoresk stadje van de jaren 80 aan de Oost-Canadese kust afspeelt.
Trotseer de wateren alleen of met een vriend in drop-in-drop-out lokale co-op. Kook je dagelijkse vangst, verkoop je recepten en verbeter je winkel, uitrusting en vissersboot.
Geniet van de speelse voxel-artstijl en de prachtige soundtrack van Lena Raine. Je avontuur is verdeeld in meerdere verschillende verhaallijnen in een volledig bewoond stadje, waarin je zelfs de mysterieuze monsters waarvan wordt beweerd dat ze in Moonglow leven tegen het lijf kunt lopen.
Trek eropuit met je dagboek en vertrouwde hengel en verken de verste uithoeken van de oceaan, van bevroren gletsjers tot stomende geisers. Word een expert op het gebied van netten, vallen en ijsvissen terwijl je de 151 aquatische soorten documenteert, lokale dieren ontmoet en de geheimen van Moonglow Bay ontrafelt.