Ga op een opwindende reis met Project Moonshot, het op natuurkunde gebaseerde raketspel dat je urenlang geboeid zal houden!
Jouw missie: lanceer raketten met astronauten naar de Maan en uiteindelijk naar Mars. Beheers het timing van elke faselancering met intuïtieve touch controls of een controller. Verdien geld met succesvolle lanceringen en investeer het in het upgraden van raketfasen en ruimtehavens. Personaliseer je raket met schitterende nieuwe skins. Hoe meer astronauten je stuurt om planeten te koloniseren, hoe groter je beloningen worden, waardoor je luxe vakanties op Aarde kunt ervaren!
Competeer met vrienden: stijg in de ranglijst van de Global Champion Leaderboard en zie wie het verst kan lanceren!