Moorhuhn Jump and Run 'Vallen en Schatten'
Dit is niet Moorhuhns eerste verschijning in een nieuw spelgenre op de Nintendo Switch. We jaagden er genadeloos op in Moorhuhn Remake, verdedigden er het Wilde Westen mee in Moorhuhn Wanted en deden mee aan verhitte races in Moorhuhn Kart. Leid de Moorhuhn door de jungle in zijn eerste Jump and Run voor Nintendo Switch!
Een amulet dat 1.000 jaar geleden verloren ging, het DINGSKE, is altijd de Heilige Graal van schatzoekers geweest. Wel, eigenlijk is de Heilige Graal de Heilige Graal van de schatzoekers, maar het DINGSKE komt er vlak achteraan. En zelfs Moorhuhn, de grootste avonturier onder de schatzoekers, kan een hint naar de verblijfplaats van dit relikwie niet weerstaan. En zo laat hij zich onbeschaamd boven de dichte jungle vallen en stort zich halsoverkop in het avontuur.
In de diepten van de dichte jungle volgt de Moorhuhn de legende van een oud, verloren tempelcomplex. Legendarische schatten zouden er verborgen liggen, maar bovenal een onschatbare schat: het heilige amulet van DINGSKE!
Springend en zwaaiend, schoppend en boksend en soms zelfs schietend, raast Moorhuhn door de diepten van de jungle om de schat der schatten te vinden: Het Amulet van DINGSKE.
Maar voor het zover is, zijn er allerlei vijandige tegenstanders te verslaan, hindernissen te overwinnen en vallen te ontwijken. En dan zijn er nog enkele kostbaarheden te vinden en te verzamelen.
Maar dat is nog niet alles! Nieuwe, niet in het originele spel opgenomen niveaus brengen nog meer plezier en de mogelijkheid om extra punten te verzamelen.
En op het moment dat er niets meer te verzamelen valt en alle tegenstanders verslagen zijn, kun je nog proberen een nieuwe beste tijd te halen.