Moorhuhn Jump and Run 'Vallen en Schatten 3'
Egypte – mystiek land aan de Nijl vol tradities… en geen onbekend terrein voor Moorhuhn. Diep in zijn grafkamer wacht de prachtige sarcofaag van TOET EI CHAMON om gevonden te worden!
Aan het eind van elk level zie je het aantal munten, beelden en artefacten dat je hebt verzameld, het aantal verslagen tegenstanders en de punten die je hebt verdiend. Je kunt het tegen andere spelers opnemen in het online klassement (internetverbinding vereist).