De originele Moorhuhn, waarschijnlijk de gekste en bekendste kip ter wereld, komt naar de Nintendo Switch. Duik in de rol van de kippenjager. Beweeg het scherm naar links en rechts om nog meer kippen en power-ups te ontdekken. Gebruik de kogels om vogels af te schieten. Hoe moeilijker ze zijn om te krijgen, hoe meer punten ze waard zijn.