Hallo partner! Welkom in het Wilde Westen, waar wetteloosheid is uitgebroken in GUN CITY. Schietgrage desperadokippen hebben de eervolle sheriff de stad uitgejaagd. Niets en niemand is veilig in deze ooit zo vreedzame stad. Jij bent de nieuwe sheriff en moet de orde herstellen door deze losgeslagen kippen uit te schakelen.
In elk van de drie levels is het doel om op zoveel mogelijk kippen te jagen en zoveel mogelijk punten te verzamelen in slechts 90 seconden. Maar wees voorzichtig - de desperado’s schieten terug! Als je drie keer wordt geraakt, is het spel afgelopen. Als je de verkeerde kip of het verkeerde voorwerp raakt, verlies je punten. Je moet niet alleen nauwkeurig zijn, maar je moet ook bepaalde taken uitvoeren om door te gaan naar het volgende level. Welke taken? Dat moet je zelf uitzoeken!
Het eerste level vindt plaats op de prairie. Hier vind je een martelpaal, dozen, flessen, een gevangenis en een bank. Als je op het slot van de gevangenis schiet, komt er een kip-overvaller naar buiten die de bank probeert te beroven. Om naar het volgende level te gaan, moet je minstens 350 punten halen, op de martelstaak schieten en...
In het tweede level bevind je je voor GUN CITY, dat al te zien is op de achtergrond. Je ziet ook een visser in zijn boot naast een tent, een boer naast een krat aardappelen en een goudzoeker op zijn vondst. Om het volgende level te bereiken, moet je minstens 350 punten halen, het ravijn een beetje opfleuren en...
Waar wacht je nog op? Haal het spel en jaag op gekke kippen in het Wilde Westen!