Van de makers van Morbid: The Seven Acolytes... beleef een vreselijk bloederig avontuur met zenuwslopende omgevingen, afgrijselijke monsters en liters bloed wanneer je probeert om de Lords of Ire te verslaan in een grimmige horrorpunk-wereld.
Morbid: The Lords of Ire is het volgende hoofdstuk in de veelgeprezen, isometrische 'souls-like' actie-rpg ""Morbid: The Seven Acolytes"", waarin de heldhaftige Striver opnieuw de strijd aanbindt met vreselijke wezens in een duistere, verwrongen wereld van pijn en ellende.
Voortbordurend op het geestelijk gezondheidssysteem uit Morbid: The Seven Acolytes, kan de manier waarop je gevechten aanpakt een dramatische impact hebben op de wereld om je heen. Toegeven aan de waanzin kan je heel sterk maken, maar kent ook veel risico en zal de manier waarop je de wereld ziet dynamisch veranderen.
Vecht je een weg door de vijf werelden van Ire: griezelige horrorpunk-rijken die worden bewoond door vijf unieke facties, van winterse bergen tot verdorven steden en daar voorbij. Vervul je heilige plicht om het land te verschonen van het kwaad dat erover is neergedaald.
Confronteer vreselijke vijanden, jaag op duivelse doelwitten en bevecht de monsterlijke Lords of Ire. Meer bloed, meer ingewanden, meer Morbid.
Daal af in de diepte van waanzin of loop in het licht van geestelijke kracht; jij bepaalt je eigen risico.... en je eigen beloning.
Neem het op tegen vijf angstaanjagende Lords of Ire en jaag op andere indrukwekkende vijanden.
Ervaar de gruwelen van Morbid volledig door in een nieuw 3D-perspectief te stappen.