Morphies Law
Verander je grootte om je krachten aan te passen in Morphies Law, een teamshooter voor meerdere spelers die je lokaal en online* kunt spelen op de Nintendo Switch!
In deze game van wisselend formaat gaan robotteams elkaar te lijf. Als je een lichaamsdeel van een Morphie raakt, dan krimpt het, terwijl hetzelfde lichaamsdeel van de schutter groter wordt. Niet alleen de afmetingen van het lichaamsdeel veranderen, maar ook de krachten van het personage, waardoor je je tactiek moet aanpassen. Met grote benen kun je bijvoorbeeld ontzettend hoog springen, en de grootte van je hand bepaalt hoe je de enterhaak kunt gebruiken. Spelers die het slim aanpakken, passen zelfs de vorm van hun teamgenoten aan.
De grootte van de Avatar van je team hangt af van de afmetingen van je teamleden. Wie de grootste Avatar heeft, wint de ronde!