Realistische simulatie
Bereid je voor op een avontuurlijke reis door de wereld van motorraces in onze baanbrekende nieuwe game - Moto Racer Simulator GT Games. Neem de controle over je lot terwijl je je verdiept in het rijk van motoraanpassing. U kunt elk detail van uw manche aanpassen aan uw persoonlijke stijl en de prestaties op het circuit maximaliseren.
Maar daar houdt het maatwerk niet op. Creëer het uiterlijk van je rijder met precisie en kies uit een breed scala aan opties voor helmen, kleding en laarzen. Pronk met je kenmerkende stijl terwijl je de concurrentie domineert en je stempel drukt op de motorwereld.
Bereid je voor om verschillende tracks op verschillende locaties over de hele wereld aan te pakken. Van iconische motorcircuits tot uitdagende stratencircuits, elk circuit heeft zijn eigen reeks moeilijkheidsgraden en unieke kenmerken. Navigeer door verraderlijke bochten, gewaagde rechte stukken en onvoorspelbare weersomstandigheden terwijl je streeft naar de overwinning op de meest opwindende wegen ter wereld. Triomf in meerdere kampioenschappen en beheers de moeilijkste wegen en vrachtwagencircuits.
Dankzij de realistische fysica en de responsieve besturing voel je elke draai en bocht en neem je in een fractie van een seconde beslissingen die je race kunnen maken of breken. De spanning van de competitie komt tot leven met verbluffende graphics en bloedstollende audio, wat zorgt voor een onvergetelijke race-ervaring.
De weg naar glorie wacht, dus laat je motoren draaien en omarm de spanning van motorraces als nooit tevoren.