Meer dan 120 coureurs, meer dan 20 officiële circuits en al het spektakel van het officiële kampioenschap wachten op je.
Er zijn 17 hoofdstukken, een voor elke Grand Prix van het seizoen 2009. Kruip in de huid van legendes zoals Rossi, Lorenzo, Stoner en Pedrosa op het hoogtepunt van hun carrière. In elke episode kom je voor andere uitdagingen te staan en beleef je op levensechte wijze de meest iconische momenten van het wereldkampioenschap.
Elk hoofdstuk bevat meer dan 50 minuten aan echt materiaal, volledig becommentarieerd door de geweldige Mark Neale.
Word de coureur die je altijd al hebt willen zijn met nieuwe tutorials die je helpen snel beter te worden door middel van korte sessies.