NIEUWE CARRIÈRE, NIEUWE UITDAGINGEN
Gebruik sociale media in de game om relaties op te bouwen tussen teams en met andere coureurs, maar kijk uit! Elke vriendschappelijke rivaliteit die je begint op sociale media, wordt voorgezet op het circuit.
De meestgevraagde functie is nu in de game te vinden: dynamisch weer maakt de races niet alleen realistischer, maar ook onvoorspelbaarder.
Ontdek het nieuwe neurale hulpsysteem dat kunstmatige intelligentie gebruikt om in te grijpen op de meest kritieke momenten tijdens je race en je een op maat gemaakte ervaring garandeert, zonder je de controle over je motor uit handen te nemen.