Mountain Bike Hill Climb Race: Real Physics Fun 2D Arcade Speed Drive Dirt Racing Games
Mountain Bike Hill Climb Race is een spannende, 2D-actie Fiets-racegame gebaseerd op echte fysica met grappige cartoonafbeeldingen en parallax-scrolling. Rij met je mountainbike door paden en hindernissen over prachtige heuvels en verbazingwekkende bergen. Het is een zeer verslavend, eenvoudig 2D-spel, maar toch uitdagend om te spelen. Gebruik de linker stuurknuppel/knoppen om naar achteren of naar voren te leunen en de rechter stuurknuppel/knoppen om te versnellen en te vertragen.
Maak stunts, ren door sprongen en salto's, leun achterover op een achterwielaandrijving terwijl je door de 42 uitdagende levels bladert die nu beschikbaar zijn. Ga bergop of bergaf op gletsjers in de bergen en gevaarlijke hellingen met obstakels zoals boomstammen en rotsen. Ontdek extreme sensaties op een halfpipe of piramide in een sneeuwresort om de beste tijd te bereiken. Hoe meer je speelt, hoe beter je de fiets op hoge snelheid kunt besturen, maar accelereer voorzichtig, want je kunt een steile val of scherpe stijging krijgen om de volgende bocht. De uitdaging ligt in het veilig landen op slechts twee wielen en het beheersen van het rijgedrag van je fiets om een kampioen in 2D-simulatorstunts te worden. Dus wacht niet langer, voer verschillende fietsstunts, trucs uit en verwen jezelf met deze wielerspanning om een adrenalinestoot te krijgen door de enorme, prachtige bergen en heuvels!