SOLO
Dit snelle, luchtige spel speelt zich af in een kleurrijke kosmische omgeving waarbij gebruik gemaakt wordt van zogenaamde ‘ragdoll physics’ en eenvoudige, welbekende mechanismen, maar dan net even anders! Ga op avontuur in de ruimte en mik op je vijand, schiet met precisie en ontwijk hun aanvallen. Daarnaast zijn er willekeurige gebeurtenissen, zoals rondvliegende satellieten of asteroïden, wat het allemaal nog een stuk interessanter maakt!
Test jezelf in de solostand en vecht tegen bots. Dat klinkt misschien eenvoudig, maar pas op: je tegenstanders worden steeds beter naarmate je verder komt, dus voor je het weet vliegt er een raket in je... gezicht!
Oefen je vaardigheden door de computer te verslaan in een episch duel en word de allerbeste Blaster!