Werk samen met rechercheur Guy en zijn trouwe viervoeter Cleo de speurhond en onderzoek de mysterieuze dood van een sociale media-ster in een afgelegen kustdorpje.
Verken de omliggende kust, zoek naar aanwijzingen en verhoor verdachten. Kun jij de zaak oplossen en de dader arresteren?