Murder by Numbers
Los Angeles, 1996. Honor Mizrahi was gewoon een actrice in een populaire politieserie. Maar als haar baas haar ontslaat en vlak daarna overlijdt, is ze ineens zelf het middelpunt van een moordmysterie.
Mode uit de jaren 90! Vrolijke muziek! Bijdehante figuren! Dubieuze grappen! Drag queens! Dat alles en meer wacht je... in Murder by Numbers!