Murder on the Marine Express
Een elite-school voor meisjes, de St. Joachim Academy, reist mee op de eerste rit van de nieuwe Marine Express onderwatertrein die over de zeebodem van California naar de Japanse kust rijdt. De reis lijkt de perfecte kans om te genieten van onderwaterlandschappen, te leren over mariene biologie en natuurlijk om even weg te zijn van het gewone schoolleven. Maar de idyllische reis verandert in een nachtmerrie wanneer één van de leraren dood wordt gevonden in zijn kamer. Wie zou de meest geliefde leraar van de school hebben vermoord?
Ranko Togawa, vergezeld door haar vriendin Astrid, neemt het initiatief om de gebeurtenissen te onderzoeken en de naam van de hoofdverdachte te zuiveren. Natuurlijk gaat dat nog niet zo makkelijk. Naarmate de hoeveelheid slachtoffers oploopt, lijkt het erop dat er een seriemoordenaar aan het werk is en begint er paniek te ontstaan. Ranko moet haar tijd goed gebruiken om de waarheid te ontdekken en te zorgen dat de moordenaar niet nog eens toe kan slaan. Maar niet alle antwoorden die ze zal vinden, zal ze graag willen horen.
Ontdek de geheimen van de Marine Express en ontdek wie de dader is in dit verhaal vol tragedie, verrassingen en humor!
► Een visuele detectiveroman met een klassiek afgesloten-ruimte-plot in de stijl van populaire detectiveverhalen.
► Extra gesprekken op Ranko's telefoon die je helpen om de situatie in de trein te begrijpen en meer te weten te komen over de leerlingen van St. Joachim.