Musashi vs Cthulhu
Musashi vs Cthulhu (of MxC) is een snel actiespel waarin je de controle neemt over Musashi - de beroemdste krijger uit het feodale Japan - terwijl hij vecht voor zijn leven.
De ronin is het slachtoffer van een vreselijke vloek die van hem een doelwit maakt voor onuitsprekelijke monsters. In elke wedstrijd verschijnen er eindeloos hordes monsters die aanvallen tot er niemand meer over is.