Mushroom Wars 2
Mushroom Wars 2 is een bekroond vervolg op de veelgeprezen RTS-hit en is ontwikkeld op basis van de gameplay-ervaring die de originele Mushroom Wars zo geweldig maakte.
Zodra je de basistechnieken doorhebt, kun je het opnemen tegen andere spelers. In Mushroom Wars 2 kun je toernooien spelen en strijden om een plekje op de ranglijst. De game bevat ook een herhalingsfunctie en toeschouwerstand. Wil je liever even oefenen tegen je vrienden? Je kunt nieuwe strategieën uitproberen in ieder-voor-zich-gevechten of teamgevechten.
Of je nu met vijandige hordes vecht in de singleplayerstand of met vrienden strijdt in verschillende multiplayerstanden, Mushroom Wars 2 staat garant voor intense, razendsnelle actie!