My Arctic Farm 2018
Aan het begin van de game bezit je alleen een leeg veld, een beetje geld en een enkele kleine pinguïn... Je moet je pinguïn voeden, ervoor zorgen en haar welzijn verbeteren.
Als je je pinguïn vis geeft, zal ze eieren leggen die je aan de winkelier kunt verkopen. Met dit geld kun je op de boerenmarkt nieuwe dieren kopen.
Het doel is dus om meer geld te vergaren door meer eieren en andere boerderijproducten te verkopen. Dan kun je op de boerenmarkt meer dieren kopen en bij de winkelier machines voor je boerderij aanschaffen.
Naarmate je je boerderij opbouwt, speel je bepaalde bonussen vrij: een vispakket, een kampvuur, een Inuit-totem, een waakhond, een ijsberg etc.