My Child Lebensborn Remastered
U adopteert een jong Lebensgeboren kind in Noorwegen na de Tweede Wereldoorlog, maar het opvoeden ervan blijkt uiterst moeilijk omdat uw kind opgroeit in een vijandige en haatdragende omgeving. Ontdek een geheel nieuwe kant van oorlog, geïnspireerd door de waargebeurde verhalen van de Lebensgeboren kinderen. Ervaar hoe de haat tegen onze vijanden slachtoffers blijft eisen, zelfs vele jaren na het einde van de oorlog.
Ontdek hun verleden en steun ze in het heden. U moet uw tijd en middelen verstandig beheren om voor uw kind te zorgen. Je vindt antwoorden op allerlei lastige vragen; over hun geschiedenis, de haat, het pesten en de schuld.
Kun jij Klaus/Karin helpen omgaan met de erfenis van de Duitse bezetting van Noorwegen, zodat zij hun plek vinden in een land dat zijn vrijheid viert?