My Heart Grows Fonder
Maak kennis met Cassius, die verder probeert te gaan met zijn leven na door Maya gedumpt te zijn. Zijn ex heeft zijn hart gebroken toen ze hem verliet. Hij wordt getroost door Ava, zijn beste vriendin, die achterbleef om hem te helpen.
Hoe zullen hun relaties beginnen te veranderen als deze drie gedwongen worden samen te wonen?
Zal het Cassius lukken om zijn relatie met zijn ex-vriendin te herstellen en terug te keren naar wat ze ooit hadden? Of kan hij het verleden achter zich laten en met iemand anders gelukkig worden?