My Little Dog Adventure
In Little Dog Adventure speel je als een kleine hond die de wereld ontdekt op zijn missie om zijn weg terug naar huis te vinden.
Het is een kort, emotioneel verhaalgestuurd verkenningsspel dat je geïnteresseerd houdt met een meeslepend verhaal en lieve personages.