My Lovely Dog Adventure
Reis de wereld rond als een kleine Corgi! Je zwerft door mysterieuze en verschillende landschappen op zoek naar je geliefde vriend, terwijl je glinsterende kristallen verzamelt onderweg.
Dit is een kort emotioneel verhalengedreven verkenningsspel dat je geïnteresseerd zal houden met een meeslepend verhaal en prachtige omgevingen.