"Ervaar de duistere kant van de liefde in de Mijn Lieve Familie Bundel, tot je gebracht door de duistere geesten van Game Changer Studio en met trots uitgegeven door de sinistere enclave van Neon Doctrine. Deze bundel bevat de veelgeprezen My Lovely Wife en My Lovely Daughter!