Gameplay
Een bijzondere kleine plaats vol met vis van over de hele wereld. Niemand weet precies waarom en het lijkt wel dat de meeste mensen het niet echt willen weten. Vooruit, laat je lokaas zinken en zie wat je kunt vangen. Ontwikkeld door de maker van Fatum Betula, dus je weet dat je iets onverwachts staat te wachten.
In Mysteries Under Lake Ophelia, speel je als een jong kind, dat besloten heeft om te vissen bij het meer. Je zult merken dat je de hele dag gewoon aan het vissen bent en deze vissen inruilt voor een lekkere maaltijd of wat nieuwe uitrusting.