Ontgrendel 57 dozen door talloze intrigerende raadsels op te lossen die je hersenen aan het werk zetten.
Aan de zijkant van de dozen vind je ook verborgen tegels, dus let op de details!
Ontdek alle artefacten in dit escape room-spel om een extra geweldig niveau te ontgrendelen: de Ghost Box!