Mystery Box: Hidden Secrets
Dit is een puzzelspel waarin je intrigerende raadsels rond verschillende dozen moet oplossen en coole verhalen over populaire uitvindingen moet ontdekken!
Om de vakken van dit escape room-spel te ontgrendelen, moet je aan elke kant communiceren met objecten, handvatten, knoppen en wielen.
Zodra je alle 8 dozen van een Level Pack hebt geopend, kun je een puzzel samenstellen en een korte geschiedenis van de ontdekte uitvinding ontdekken.