Mystery Detective Adventure
"Mystery Detective Adventure" is een avonturenspel in het genre Verborgen Voorwerpen, met veel minigames en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde opdrachten.
In een nieuwe bizarre wereld zijn de problemen hetzelfde gebleven. Moorden, diefstallen, fraude. Allerlei soorten onrecht wachten op de held die vrede in de straten kan brengen. Een privédetective, vers van de academie, staat klaar om zijn eerste zaken te onderzoeken. Het is aan jou om nu te beslissen wie of wat te geloven. In een wereld waarin alles mogelijk is, hoe weet je dan waar je sceptisch over moet zijn?