N++ (NPLUSPLUS)
N++ draait om het gebruiken van je momentum om levels te voltooien en hoge scores te behalen, maar in deze buitenaardse wereld zijn er een hoop moordlulstige robots die proberen te voorkomen dat je je doel zult bereiken.
Met de handgemaakte (niet procedureel gegenereerde) levels, ervaar je platforming op zijn best. Door soepele bewegingen te maken, moet je elk level 'oplossen' en naar de uitgang zien te komen.