Volg Nairi en Rex en ontrafel het duistere mysterie van de Toren van Shirin! In een wereld die bruist van aandoenlijke, vreemde en zelfs gevaarlijke wezens zal Nairi goed haar hersenen moeten gebruiken om gangster-katten te slim af te zijn, vrienden te maken met gangster-eenden, en zelfs een eeuwenoud complot te ontvluchten!
NAIRI: Tower of Shirin is een betoverend avontuur met schattige personages in een complexe wereld waar spelers van elke leeftijd kunnen genieten van een aangrijpend verhaal en listige puzzels!