NEKOPARA, de beroemde avonturengame die wereldwijd meer dan 2 miljoen keer is verkocht, is uit voor de Nintendo Switch!
NEKOPARA is beschikbaar in het Chinees (traditioneel en vereenvoudigd), Engels en Japans en zal naar meesters over de hele wereld worden gestuurd!
Minaduki Kashou verliet een traditionele Japanse snoepwinkel (Wagashi) en opende als patissier zijn eigen taartenwinkel, genaamd "La Soleil".
Tijdens zijn verhuizing vond hij een pakket met twee mensachtige Neko's, Chocola en Vanille.
Hij probeerde ze terug te sturen, maar vanwege hun lieve karakter nam Kashou afstand van zijn beslissing.
Hier is de betoverende Neko-komedie, met twee Neko's die hun best doen terwijl ze wat fouten maken!