Het vervolg op NEKOPARA komt naar de Nintendo Switch!
Deze nieuwste editie bevat een nieuw openingsfilmpje, een nieuwe titelsong, handgetekende art van NEKO WORKs en een volledig ingesproken verhaal. De prachtige graphics in de game zijn in HD.
Kashou Minaduki runt de patisserie La Soleil samen met de vier neko-zussen en zijn jongere zus, Shigure.
Azuki, de oudste zus, heeft een scherpe tong maar is buitengewoon bekwaam en erg zorgzaam. Coconut, de jongste zus, doet altijd haar best, maar haar onhandigheid leidt meestal tot nieuwe problemen.
Alle neko-zussen hebben een hechte band met elkaar, maar de laatste tijd hebben misverstanden en klein gekibbel een breuk veroorzaakt tussen Azuki en Coconut. Deze neko-komedie vertelt een verhaal over de groei en volwassenheid van de neko-zussen als ze een verscheidenheid aan nieuwe ervaringen tegenkomen. Vanaf vandaag is deze heerlijke winkel geopend!