NINJA GAIDEN: Master Collection Deluxe Edition
Elke game is nog net zo leuk als je je herinnert en biedt dezelfde razendsnelle actie uit de oorspronkelijke serie.
Naast Ryu Hayabusa zijn er nog vier andere speelbare personages: Ayane, Rachel, Momiji en Kasumi. Je kunt een tag-team met je favoriete personages maken en op elk moment wisselen tijdens gevechten.
Alle speltypen en DLC-kostuums van elke game zitten inbegrepen in dit ene pakket. Naast Ryu Hayabusa hebben de andere personages ook veel verschillende kostuums om uit te kiezen, waardoor je de actievolle gevechten beleeft in je favoriete outfit.
Een Digital Art Book & Soundtrack met afbeeldingen, screenshots en muziek uit de geschiedenis van de serie.
※De "Clan battle" "Shadow of the world" van NINJA GAIDEN 3 Razor's Edge is niet inbegrepen.