Naheulbeuk's Dungeon Master
Belichaam Reivax, de al dan niet nederige rentmeester van de Dungeon of Naheulbeuk. Jaren voor de eerste inval van onverschrokken avonturiers, is het jouw taak om de wankele toren te bouwen, te ontwikkelen en te bevolken. Probeer vooral je meester, de kwaadaardige tovenaar Zangdar, niet van streek te maken. Durf jij deze taak aan?