Narita Boy wordt een gigantische hit! De game vliegt overal ter wereld van de schappen en binnen enkele weken is Narita Boy de bestverkochte game aller tijden. De game wordt bejubeld vanwege de fantasysetting met het Techno-sword en de ongelooflijke reis die je als speler beleeft.
In de binaire code maakt het digitale rijk ondertussen contact met de werkelijkheid. Him is teruggekeerd en heeft de herinneringen van The Creator verwijderd. Het toezichtprogramma, Motherboard, en haar agenten besluiten het Narita Boy-protocol te activeren.
Ga op de symfonische toer in Narita Boy! In dit kicken actie-avontuur speel je een legendarische pixelheld die vastzit als nietige echo in het Digital Kingdom. Ontdek de geheimen van het Techno-sword en ga de corrupte en boosaardige Stallions te lijf. Red de wereld!
Pixel-perfectionist – Een schoolvoorbeeld van perfectie. Bewonder de graphics uit een retrotijdperk, tot leven gebracht met handgetekende animaties.
Ontrafel de mysteries van het Digital Kingdom – Ga omhoog, omlaag, naar links en naar rechts om de diepste krochten van de beschadigde binaire code te verkennen in dit oneindige verhaal*.
Haal alles uit de Trichroma – Het Techno-sword is het enige wapen waarmee de Stallions kunnen worden verslagen. Tref je vijanden er vol mee in hun digitale harten en moge de kracht met je zijn tijdens je strijd als een ware bladerunner.
Laat de bytes zien wie de baas is – Vecht tegen talloze bazen die echt kicken zijn. Groei uit tot een bazen-terminator door de Deadly Crab, DragonBot, Black Rainbow en vele anderen te verslaan!
Het geluid van een vervlogen tijd - Geniet van de gave synthmuziek die je hoort tijdens je reis door het Digital Kingdom, met vette beats die je terug naar de toekomst sturen.