Heb je er genoeg van om steeds maar weer de held te spelen? Nefarious is een 2D-actieplatformer waarin je de schurk mag spelen! Stap in de schoenen van Crow, een boosaardig genie op een missie om prinsessen te roven voor zijn doodsstraal: de Doom Howitzer.