Neem een duik in een kleurrijke en mysterieuze fantasiewereld en neem de rol aan van een neko-heldin! Een oude tovenaar terroriseert de wereld, brengt alle mythische wezens die er wonen in gevaar en houdt je zus gevangen. Jij moet allerlei gevaarlijke magie trotseren om ze te redden. Neko Journey is een 2,5D zijwaarts scrollend actieplatformspel met prachtige 3D-beelden, gecombineerd met nostalgische oldskool gameplaymechanismen en moderne flair.