In dit point-and-click-avontuur ga je met piratenheldin Nelly Cootalot op avontuur om het op te nemen tegen de gemene Baron Widebeard. Ontmoet allerlei memorabele personages en ga pittige uitdagingen aan op je zoektocht naar de Schat van de zevende zee.
Wat is Baron Widebeard van plan? Kan hij worden tegengehouden? En wat heeft een bevroren vulkaan hiermee te maken?